Do you ever wonder why you bother to watch sports?

SavedByTheBellhorn: The 2nd or 3rd most popular Boston Red Sox Message Board on the internet. Post about the Boston Red Sox, Boston Bruins, Boston Celtics, New England Patriots, and any other mindless crap you can think of - You can also follow us on Twitter @SBTBH
Author
Message
User avatar
OBGay
Meh, Prometheus
Posts: 23371
Joined: Thu Jun 16, 2011 3:37 pm

Re: Do you ever wonder why you bother to watch sports?

#21 Unread postby OBGay » Tue Apr 30, 2019 11:06 pm

I said he's like a sociopath, not that he is a sociopath, lol

YoungRondo
Can you not picture him and Papi in a Dominatrix porno??
Posts: 66262
Age: 29
Joined: Tue Aug 16, 2011 7:37 pm

Re: Do you ever wonder why you bother to watch sports?

#22 Unread postby YoungRondo » Tue Apr 30, 2019 11:06 pm

I don’t give a flying fuck ablut Baseball until September and by then if the Sox suck I don’t care lol

User avatar
Mike16v
I'm supposed to wait for 25gb to download?
Posts: 78502
Age: 38
Joined: Sat Jun 18, 2011 12:23 pm

Re: Do you ever wonder why you bother to watch sports?

#23 Unread postby Mike16v » Tue Apr 30, 2019 11:09 pm

OBP wrote:Yeah, I wouldn't describe Mike as someone who gets too invested in sports

He's more like a sociopath who coldly watches baseball from afar, only chiming in when he senses someone else is having the type of emotional reaction he longs for, but is unable to grasp


I have a deeper understanding than you. That’s all.
"I have studied these things, you have not."
"Keep your mouth shut and your ears open (stop posting, start lurking)"
Image

User avatar
OBGay
Meh, Prometheus
Posts: 23371
Joined: Thu Jun 16, 2011 3:37 pm

Re: Do you ever wonder why you bother to watch sports?

#24 Unread postby OBGay » Tue Apr 30, 2019 11:17 pm

Mike16v wrote:I have a deeper understanding than you. That’s all.

He says, coldly

:bobbyv:

prizm
Watching Glee and Sipping on a Chocolate Cherry Cold Brew
Posts: 162519
Joined: Sat Jun 18, 2011 12:36 pm

Re: Do you ever wonder why you bother to watch sports?

#25 Unread postby prizm » Tue Apr 30, 2019 11:17 pm

Mike is such a POS
6/6/19
Never Forget

YoungRondo
Can you not picture him and Papi in a Dominatrix porno??
Posts: 66262
Age: 29
Joined: Tue Aug 16, 2011 7:37 pm

Re: Do you ever wonder why you bother to watch sports?

#26 Unread postby YoungRondo » Tue Apr 30, 2019 11:18 pm

Lol

User avatar
EGGay
shes always sayi.g shit like "he kepr askinh e to get rid kf it, i told him i.woykdmt put hisname on the birth certificate
Posts: 54689
Age: 33
Joined: Sat Jun 18, 2011 12:24 pm

Re: Do you ever wonder why you bother to watch sports?

#27 Unread postby EGGay » Tue Apr 30, 2019 11:39 pm

YoungRondo wrote:kgay is ass backwards every single fucking time lol



Image
Image

prizm
Watching Glee and Sipping on a Chocolate Cherry Cold Brew
Posts: 162519
Joined: Sat Jun 18, 2011 12:36 pm

Re: Do you ever wonder why you bother to watch sports?

#28 Unread postby prizm » Wed Jun 12, 2019 11:22 pm

prizm wrote:Yup you’re right the highs aren’t worth it I’m done
6/6/19
Never Forget